5.6.2014

Hutille Alo2!

Huti ja Susa kävivät tokokokeessa pyörähtämässä seuraavin tuloksin:

TOKOALO2141,00Nivala 29.5.2014LAAKKO TIINA

Mitä minä nyt hommasta ymmärsin ja muistan.. Luoksepäästävyys 10 ja paikallaolo 10. Kytkettynä seuraaminen 9, vapaana seuraaminenkin alkoi hienosti, mutta sitten Hutilla herpaantui keskittyminen ja nokka alkoi hakemaan ilmeisesti minua sieltä kentän reunalta.. Siitä 5. Maahanmenossa kävi kuin Köpille kokeissa, nähtiin hieno pysähdys mutta eihän se mihinkään maahan mennyt, tuli pottu. Luoksetulossa herra meinasi päästellä ohjaajan ohi, mutta kohtalaisen tiukalla äänensävyllä annettu lisäkäsky toimi ja kohta H istui edessä aivan kuin sanoen, "tännehän minä olin tulossakin.." 6. Liikkeestä seisominen 9, hyppy 10, kokonaisvaikutus 7. Pisteitä riitti siis 2-tulokseen, jäämme odottelemaan ykkösiä! Minä olin ensimmäistä kertaa seuraamassa tokokoetta, eikähän tuo nyt niin pahalta touhulta näyttänyt. Tiedä jos Köpin kans käydään myös naurattamassa yleisöä vielä joskus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti